נארוטו שיפדן פרק 436 מתורגם לעברית!

1 תגובות


מכיל ספוליירים

הפרק מתקדם יותר וממשיך את מה שקרה בפרק הקודם… צוות קורנאי וצוות אסומה נפגשים.The Masked Man


Roy
היי!
הרבה זמן לא פירסמתי כאן… אתם זוכרים אותי בכלל?
אז… מה קורה? (חוץ מזה שהפרק באיחור כבר שבועיים ברצף)
כל יום יש לי מבחן (כמעט) ואני חייב להתכונן לא היה לי זמן לתרגם/לערוך… אבל!
יש לי כמה חדשות (כל מי שזוכר אותי יודע שתמיד אני מביא חדשות לגבי הסדרה ואנימה)!
אתחיל לרשום שאין לנו הרבה אנשים בצוות כמו פעם (כשאני הצטרפתי היינו ממש ממש הרבה והפרקים יצאו מהר) אנחנו חייבים אנשים שיעזרו לנו וזה כולל מקודדים/מתרגמים/עורכים/מתזמנים אם יש כאן מישהו שגם שייך לקבוצה מסויימת של פאנסאב או סתם מישהו שחושב שהוא מתאים לצוות… שישלח הודעה למשתמש הזה kadoshka_ בסקייפ.
ועכשיו לנושאים אחרים…
-בניגוד לטריילר של נארוטו סטורם 4… המתקפה האולטימטיבית של נארוטו במצב ריקודו סנין היא לא רק אותה המתקפה של נארוטו במצב ביג'ו… היא בכלל *אזהרת ספויילר!!!* 
-ישנם 3 חבילות DLC שהוכרזו בינתיים שעליהן אפרט מאוחר יותר..
וזהו לבינתיים (עוד חדשות בפוסט הבא)!
ועכשיו לפרק שכולם חיכו לו…
V2 = אופק ואני תירגמנו את הפרק, אני ערכתי את הפרק ואופק קודד והעלה!
קישור לצפייה בפרק - https://drive.google.com/folderview?id=0B0WgbKhrtx6TS2N5T21hT054cjg&usp=drive_web
שמחים לתרגם עבורכם, ומצטערים על האיחור!
צוות שיפודן ישראל~!
author

Author : Cmonfrozen

Etiam mollis nec lacus ut tempus. Donec justo nisi, molestie nec hendrerit et, sagittis vel felis. Aliquam porttitor turpis quis ultrices ultrices. Integer vitae massa sapien

1 תגובות:

  1. אתה יכול להעלות בדרייב פרק 135 והלאה?

    השבמחק