נארוטו שיפודן פרק 431 מתורגם לעברית!

0 תגובות

Royהיי! אז… חופש!
מה קורה? (זוכרים אותי בכלל? לא פרסמתי הרבה מאוד זמן) זה קצת מעצבן להיות האחד שמפרסם כשהפרק באיחור.
לפני הכל, הפרק יצא באיחור כי חסרים לנו אנשים בצוות (מתזמנים לפרוייקטים אחרים/מתרגמים/עורכים לשוניים…) ולי יש אימונים בשעות האלו. אף אחד לא ידע איזה חלק עושה כל אחד. החלטתי לתרגם ולערוך לאחר שאני אחזור מהאימון (האימון מסתיים ממש מאוחר) כי הפרק לא התקדם. אנחנו ממש ממש מצטערים על זה! שוב… ראינו את התגובות שעוזרות לנו ותומכות בנו וכמובן (כרגיל במצבים של איחור) תגובות של שנאה זה נותן למתרגמים תחושה לא נעימה ובנוסף לכך רציתי להגיד לכם שאף צופה לא משלם לנו שקל על זה… אנחנו עושים את זה בחינם לגמרי בשבילכם ואני רוצה פשוט להגיד תודה לכל מי שעזר לנו ולא כעס עד כדי כך שזה הגיע לתגובה שלמעלה, אתם באמת עוזרים לעמוד בלחץ. תודה!
ונעבור לנושאים אחרים:
-פורסם קומבו חדש בנארוטו סטורם 4… והוא של… קאקאשי ואוביטו!
לתמונות:
-בפרק 432 יהיו פתיח וסיומת חדשים!
-דמות חדשה בנארוטו סטורם 4! והשינובי הוא… (מכיל ספויילרים!!)
אז… בקשר לפרק…
הפרק הזה היה נחמד+ בהתחלה זה היה פלאשבק משעמם אבל אז הסוף האכזרי הזה… פשוט הפך את זה מנחמד לנחמד+…  ו… אתם תשמחו (כנראה) לקרוא את זה… הפילר על קארין לא יהיה פילר של 2 פרקים ויותר אלא של פרק אחד!
ד"א, בפרק הזה יש בעיית פיקסלים למשך מספר שניות. V2 יצא בקרוב!
ואם כבר מדברים על V2… אני אשמח אם תשלחו לנו פרקים שזקוקים ל-V2 (אם יש שורה אחת שלא טובה אז זה לא נחשב) כמו: תזמון, איכות וכו' (480P-), תודה!
יכול להיות שלא תוכלו לראות את הפרק עדיין כי כל הקישורים לא עבדו עיבוד חוץ מהקישור הימני.
ועכשיו… לפרק!
קרדיטים: אופק ואני תירגמנו את הפרק, אני ערכתי לשונית והוא קודד את הפרק.
https://drive.google.com/folderview?id=0B0WgbKhrtx6TUUU4S0trVzlMY2s&usp=drive_web
שמחים לתרגם עבורכם, וממש מצטערים על האיחור!
צוות שיפודן ישראל~!



author

Author : Cmonfrozen

Etiam mollis nec lacus ut tempus. Donec justo nisi, molestie nec hendrerit et, sagittis vel felis. Aliquam porttitor turpis quis ultrices ultrices. Integer vitae massa sapien

0 תגובות: