נארוטו שיפודן פרק 441 מתורגם לעברית!

0 תגובות
Ofek
אז… לא עבר הרבה זמן מאז שפרסמתי פרק באתר
והנה אני עושה זאת שוב.
דבר ראשון אני חייב להגיד תודה שוב לכל הנבחנים ולכל מי שרוצה לעזור ולא הצליח (תמיד אפשר שוב), באמת תודה.
כפי שרוי אמר: "צוות האתר מתכונן להחזרת פארט 1!!! עם מקודדים, מתרגמים ועורכים לשוניים חדשים נוכל להחזיר את פארט 1 וגם את פרוייקט רוק לי! ובנוסף גם נוציא פרקים במהירות רבה."
מי שעדיין רוצה להיבחן יכול לשלוח לי בקשה בסקייפ: ofek.coch
קצת על הפרק כולם חוזרים לשגרה, אך לא מבינים מה פשר הפיצוץ שאירע. לאחר שנארוטו הרשים את כולם בכוחו החדש, סאסקה מחליט ללמוד ג'וטסו חדש כדי להתעלות עליו ובעקבות כך נארוטו מבקש מג'יראייה ואביו לעזור לו לפתח את הראסנגאן שלו.
קרדיטים: עידו התותח תירגם במהירות, רוי האלוף ערך בשניות ואני קודדתי והעליתי (לפי הזמן הרגיל).
חג שמח ומהנה!
צוות שיפודן ישראל!
author

Author : Cmonfrozen

Etiam mollis nec lacus ut tempus. Donec justo nisi, molestie nec hendrerit et, sagittis vel felis. Aliquam porttitor turpis quis ultrices ultrices. Integer vitae massa sapien

0 תגובות: