נארוטו שיפודן פרק 440 מתורגם לעברית!

0 תגובות

Ofek
אז…. מה קורה!
כן כן היה שבוע לא קל אבל הנה הפרק בתרגום עברי ובאיכות מעולה!
אני רוצה להגיד תודה לכל מי שתמך בנו ומעריך אותנו תודה רבה אתם אדירים!
אני רוצה לדבר קצת על הגיוס לשיפודן ישראל… קודם כל תודה רבה לכל מי שרצה לעזור וגם למי שרוצה יש לנו בינתיים 35 מועמדים! שזה מטורף לא ציפיתי שזה יגיע לכמות הזאת אז אנחנו מעריכים מאוד ושוב סליחה מי שלא הצליח תמיד אפשר לנסות שוב.
מי שרוצה עדיין להיבחן אתם יכולים "אם אתם רוצים להיות חלק מהצוות של שיפודן ישראל/רוצים שהפרקים יצאו מוקדם יותר ומוכנים לעזור, תכתבו הודעה לי – ofek.coch בסקייפ ותרשמו לי לאיזה תפקיד תרצו להיבחן!"
אז לפרק!
הפרד היה דיי מעניין (אני מאוד אהבתי אותו) הסוף היה מפתיע ואביו של נג'י מספר לכולם את הסיבה למבחן ומסביר כיצד הוא עדיין נשאר חי.
קרדיטים: עידו תרגם את הפרק, רוי ערך ואני קודדתי והעליתי.
שמחים לתרגם עבורכם,
צוות שיפודן ישראל~!
author

Author : Cmonfrozen

Etiam mollis nec lacus ut tempus. Donec justo nisi, molestie nec hendrerit et, sagittis vel felis. Aliquam porttitor turpis quis ultrices ultrices. Integer vitae massa sapien

0 תגובות: